Ikuti Blog ini

Terjah! Peguam Rais Yatim kantoi berbohong dalam media?

BEBERAPA hari lalu blogger Sharpshooter yang sebelum ini disaman oleh Rais Yatim berhubung isu dakwaan merogol amah dikatakan telah melarikan diri daripada menerima dokumen saman menghina mahkamah.

Oleh kerana berita ini disiarkan di Utusan Malaysia, maka kita wajib merasa ragu kerana akhbar ini sering kali menyebarkan cerita tipu unuk memperbodohkan rakyat.

Di bawah ini printscreen laporan akhbar yang dipetik dari portal Utusan Malaysia. Kononnya blogger Sharpshooter atau nama sebenarnya Amizuddin Amat, dilaporkan telah melarikan diri dan mengelak dari menerima dokumen dari peguam Rais.




Sharpshooter benar-benar terkejut dengan laporan berita ini sebaik sahaja ditunjukkan kepada beliau. Blogger tersebut berasa hairan, sejak bila beliau lari atau menghilangkan diri?

Oleh kerana tidak berpuas hati, Amizuddin Amat (Sharpshooter) ditemani oleh tiga orang rakannya telah pergi sendiri ke pejabat Peguam Rais Yatim di Alamat 25, Jalan Tunku, Bukit Tunku Kuala Lumpur untuk meminta dokumen saman tersebut.

Namun peguam Rais Yatim atau nama sebenarnya Mohd Shafie dilihat terkedu dengan kehadiran Sharpshooter di pejabatnya untuk mendapatkan dokumen saman yang heboh disiarkan dalam Utusan Malaysia itu.

Peguam Rais dilihat berdolak dalih dan meminta Sharpshooter hadir ke mahkamah keesokkan harinya untuk mendapatkan dokumen itu. Dalam media pung pang pung pang kata Sharpshooter lari, bila Sharpshooter datang minta sendiri tak boleh nak bagi?

Salah seorang rakan blogger tersebut sempat merakamkan sebahagian adengan berdolak dalih Peguam Rais. Saksikan sendiri rakaman di bawah ini.

Peguam Rais kata tujuh kali hantar dokumen saman tetapi gagal kerana Sharpshooter hilangkan diri. Tapi bila Sharpshooter datang sendiri ke pejabat, dia terkedu melilau cari alasan.

Kalau Sharpshooter takut dan nak hilangkan diri tak adanya dia berani datang sendiri pejabat mintak dokumen saman tu. sumber Milosuam
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .