Ikuti Blog ini

Saya Dah Dua Kali Sepak Tong


Ditanya kemungkinan beliau akan bertanding lagi pada pilihan raya ini, Pirdaus berkata perkara itu terserah kepada pucuk pimpinan parti.

“Sekiranya diarah berbuat demikian, saya patuh. Sebagai pejuang saya merasakan itu adalah tanggungjawab. Lagipun saya bersedia dan tidak gentar untuk berhadapan dengan dia (Anwar) kerana ini bukan kali pertama saya bertanding,” katanya.

Sementara itu, Pirdaus mencadangkan agar mesyuarat cawangan di negeri itu segera diselesaikan bagi membolehkan Umno Bahagian Permatang Pauh membuat persediaan secukupnya bagi pilihan raya kecil itu.

Pirdaus tewas dua kali kepada Dr Wan Azizah — dengan majoriti 590 undi pada 2004 dan majoriti 13,388 undi pada pilihan umum yang lalu.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .