Ikuti Blog ini

Musa Hassan Lumpuh?



Ketua Polis Negara, Musa Hassan yang menjalani pembedahan jantung baru2 ini di percayai lumpuh tangan kiri beliau dan tidak mampu lagi bertutur secara normal.

Sumber dimaklumkan, Musa 57 tahun kini berehat di rumah beliau setelah keluar dari IJN dan tidak dibenarkan menerima sebarang pelawat. Beliau kini diberi rawatan rapi oleh doktor yang ditugaskan menjaganya sepanjang masa.

Musa di percayai akan mengambil masa yang lama untuk sembuh melalui rawatan fisioterapi dan kemungkinan besar kesihatan beliau tidak akan berfungsi sepenuhnya. Musa Hassan menjalani pembedahan pintasan jantung di Institut Jantung Negara 19 Ogos lalu dan pulang ke kediaman beliau beberapa hari kemudian.

Timbalan Ketua Polis Negara, Ismail Omar dilaporkan berkata Musa sedang bercuti rehat tetapi tidak dinyatakan tempoh cuti yang diambil. Sekiranya beliau tidak lagi boleh menjalankan tugas sebagai Ketua Polis Negara disebabkan masalah kesihatan timbalan beliau akan memangku jawatannya sehingga pengganti Musa dikenal pasti.

Musa bersara wajib daripada perkhidmatannya yang disertainya hampir 38 tahun lalu pada 13 september 2007 dan dilantik secara kontrak sebagai Ketua Polis Negara selama 2 tahun sehingga 13 September 2009.

Sumber : Suara Keadilan


Note: Seandai berita ini benar, maka benarlah firmanullah "Rencana yang jahat itu tidak akan menimpa kecuali kepada perancangnya sendiri - Fathir : 43"
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .