Ikuti Blog ini

PDRM : Raja Lawak Dunia terbaru!

DUA Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, K. Devamany (kiri) dan T. Murugiah akan dipanggil memberi keterangan kerana dikatakan 'menceroboh' bilik mayat berhubung kematian tahanan, A. Kugan di Hospital Serdang, awal pagi semalam.
MURUGIAH berbual dengan seseorang ketika berada di Hospital Serdang, semalam.

PDRM : Raja Lawak Dunia terbaru!

Pihak polis mengatakan tahanan terbabit iaitu A.Kuhan, 23 mati kerana "paru-paru berair" dan juga penyakit "Asma" .

Menurut Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar (foto) berkata "Ketika disoal siasat, lelaki itu minta segelas air minuman, sebaik minum dia jatuh dan tidak sedarkan diri.Doktor dari sebuah klinik berhampiran dipanggil untuk memeriksa lelaki berkenaan dan mengesahkan dia telah mati,".

Tetapi bapa mangsa, yang hanya mahu dikenali sebagai Ananthan berkata, "Kami sekeluarga percaya anak saya didera kerana terdapat kesan cedera pada tubuh badannya dan ini bukan disebabkan asma. Anak saya tidak menghidap penyakit asma," katanya.

"Kami sekeluarga dimaklumkan kematiannya pada pukul 9 malam semalam (kelmarin)sedangkan dia dilaporkan mati pada pukul 11.30 pagi,” katanya lagi

Sementara itu dilaporkan, Datuk Khalid Abu Bakar berkata, pihaknya akan memanggil dua timbalan menteri akan dipanggil Polis Selangor kerana dipercayai telah 'berada' dalam bilik mayat Hospital Serdang berhubung insiden kematian seorang suspek semasa dalam tahanan kelmarin.

"Kami hendak tahu mengapa mereka berada di sana apabila keluarga suspek meredah bilik mayat," kata beliau di Kajang pagi tadi.

Menurut beliau, tindakan mereka memasuki bilik mayat Hospital Serdang dipercayai telah menjejaskan bukti yang boleh membantu siasatan kes berkenaan.

Lihatlah bukti di bawah - yang sebenarnya menjejaskan kewibawaan Polis DiRaja Malaysia.





Punca Kematian menurut Raja Lawak PDRM : "paru-paru berair" dan juga penyakit "Asma" .


Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .