Ikuti Blog ini

"Pokok Demokrasi" telah di 'pukul' oleh Samseng Taik Minyak

Gambar sewaktu Sidang Media diadakan pada jam 11.00 pagi tadi oleh YB Ngah Kor Meng, MP Kulasinggam , YB Chan Ming Kai , Setpol Menteri Besar Misbahul Munir dan lain-lain.





Gempar pagi ini apabila menerima SMS daripada Ketua Pemuda Tambun , Zairun Azrun memberitahu dengan ringkas :

Slm papan tanda demokrasi bwh pokok sudah d musnahkan pg ini.

Saya memang sedang bersiap-siap untuk pergi ke hospital bagi ujian darah (routine). Saya terus menuju ke tempat pokok demokrasi itu dan telah sedia ada dua juru gambar media sedang sibuk mengambil gambar plaque yang di pecahkan.


Selain plaque tersebut, tanda nama pokok Amanah
juga turut dimusnahkan sama oleh manusia yang
kurang siuman itu.

Perbuatan ganas ala budak-budak sakit otak! terfikir agak-agaknya berapalah upah yang mereka dapat kali ini. Saya diberitahu oleh informer saya , semasa samseng Melayu buat kacau menghalang rombongan Adun Pakatan Rakyat daripada memasuki bangunan Perak Darul Ridzuan dulu tu hanya mendapat upah RM50.00 sahaja!


Ah! bukan banyak mana sangat! Hari ini saya pergi ke pasar Gunung Rapat beli 2 ekor ketam, sekilo Udang Kertas dan sekilo Lala dan sekilo Mee basah pun dah mencecah RM50.00!

Nampaknya lebih murah membeli samseng Melayu. Mungkin kalau mereka ada sedikit otak macam udang, harga mereka akan lebih mahal sedikit!





Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .