Ikuti Blog ini

Kalau Saya Jadi Awaklah Khairy..




Kalau Saya Jadi Awaklah Khairy
Nak tunggu apa lagi?
Baik segera angkat kaki
Lagi lama lagi benci
Kelak sendiri yang rugi



Kalau saya jadi awaklah Khairy
Keluar parti jangan sekali
Cuma bawaklah balik negeri
Bukan suruh merajuk hati
Tetapi kerana maruah diri
Cubalah Bermuhasabah diri
Manalah tau kalau umno berubah nanti



Kalau saya jadi awaklah Khairy
Serahkan balik jawatan yang diberi
Terurai masalah YB Khairy
Kelak disanjung di tahap tertinggi
Kerana berani berhenti
Macam Mertua awak Tun Pak Lah Badawi


Kalau saya jadi awaklah Khairy
Saya akan fikirlah sendiri
Mana boleh yang kalah, jawatan diberi
Awak yang menang apa pun tak bagi
Dah la tu disuruh perkukuhkan parti
Nak perkukuhkan apa lagi
Awak tu Khairy bukan budak-budak lagi
Dia orang anggap awak Cuma ada gusi
Tapi haram tak ada gigi
Err macam ada handphone tapi tak ada bateri
Ada timba tapi tak ada perigi
Macam mana ni Khairy
Ini macam mana boleh jadi


Kalau saya jadi awaklah Khairy
Aku chow sajelah Khairy
Khairy sekarang cuma ada Khairy
Ahh, penyokong hmmm boleh beli
Ada ke patut di boooonya seorang YB
Menantu Mantan Perdana Menteri
Depa boo kanan Depa Boo kiri
Huh, tunggu apa lagi Khairy.
Pemimpin dah kata pergi
Penyokong pulak suruh lari


Kalau saya jagi awaklah Khairy
Seminit pun tak tunggu lagi
Baik segera angkat kaki.
Orang TAK NAK, Kahiry mestilah tak sudi
Itulah baru lelaki, Ya lelaki sejati…

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .