Ikuti Blog ini

Video Pendedahan : Bila nak tangkap "bigdog" ni?


Fitnah Anjing Gemok Gedempol : Mujahid perlu ambil tindakan undang-undang

Zakhir Mohamed , pengendali laman web Bigdog.com , bulan lepas telah membuat fitnah kepada rakyat Malaysia bahawa calon PAS di Permatang Pasir menyonglap wang RM600,000.(kemudian dinyatakan RM60,000 saja melalui update) dalam blognya, anjing gemok gedempol ini menyatakan sumber maklumatnya adalah dari Naib Pesuruh Jaya Pas Pulau Pinang , Mujahid Yusuf Rawa dan Zulkifly Lazim.[Klik Sini]

Mujahid Yusof Rawa kemudiannya bertanya Anjing Gemok Gedempol itu supaya menonjolkan dirinya dan membukrtikan dakwaan tersebut. Sudah tentu anjing gemok gedempol itu tidak dapat membuktikan apa-apa tentang dakwaannya itu sekadar menampilkan pengakuan ahli PAS Pulau Pinang. Nampak sangat kalut .Terang-terang bangang punya tukang fitnah si Anjing Gemok Gedempol ini walaupun ianya seorang peguam.
Ah!Mana boleh diamkan isu itu begitu sahaja.Mujahid tidak boleh biarkan perkara fitnah macam itu yang melibatkan namanya sendiri dengan terang-terangan. Ini bukan perkara kecil kerana ianya juga turut melibatkan marwah jemaah.

PAS bukan tidak ada peguam yang hebat-hebat.Kita tidak mahu perkara seumpama ini berulang lagi dimasa hadapan.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .