Ikuti Blog ini

Komen Panas Dari Mereka yang RASUAH

http://www.thenutgraph.com/user_uploads/images/2009/04/01/010409-PASvsBNLEAD.jpg

Apa kata pembesar UMNO di atas kemenangan calonnya TS Isa Samad.

Si A : Saya bersyukur kerana akhirnya rakyat menerima rasuah sebagai satu alat untuk menolong rakyat.

Si B : Saya yakin kalau semua pimpinan kita, tidak kira ahli politik, ahli akademik, pengerusi Surau, Imam, ahli Agama dan kakitangan kerajaan, kalau mereka melibatkan diri dalam rasuah tidak mustahil kita dapat sapu bersih semua negeri dalam PRU13 nanti

Si C : Saya akan mencadangkan kepada kabinet, hanya ahli yang melibatkan diri dalam rasuah saja boleh dipertimbangkan menjadi Menteri, Menteri Besar dan EXCO.

Si D : Saya akan mencadangkan kepada Kementerian Pelajaran supaya digubal khusus mata pelajaran 'Rasuah' diperingkat sekolah rendah lagi agar 1Malaysia akan terdedah tentang faedah rasuah.

Si E : Saya akan membawa kepada kabinet agar Ketua Setiusaha Negara mengarahkan kepada JPA, hanya penjawat awam yang rasuah sahaja boleh dipertimbangkan untuk kenaikan pangkat, begitu juga Guru dan Tentera.

Si F : Saya mencadangkan kepada Menteri Agama agar dibuat Majlis Kesyukuran Perdana meraikan kemenangan calon rasuah sebagai satu tanda kesyukuran 1Malaysia.

Hidup UMNO, Hidup BN, Hidup Rasuah...

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .