Ikuti Blog ini

Tanda UMNO Akan Tersungkur Di Bagan Pinang

Mungkin ni tanda-tanda Umno akan semakin tempang, lepas kalah di semua PRK sebelum-sebelum ni, dengan kalah di Bagan Pinang ni dah tentu-tentu Umno akan makin tempang sebelum dikuburkan.

Guna selogan 1 Malaysia konon, tapi apa yang depa pi kelentong di estet, langsung tak mencerminkan macam depa nak 1 Malaysia. Tak habih-habh nak lagakan antara rakyat Malaysia.

Isu kepala lembu contohnya, aku dapat maklumat yang Umno masuk estet cerita kat pengundi India, bukan orang Umno yang bawak kepala lembu tapi orang PAS.

Kalau sumber maklumat yang bagi kat aku tu betui (dan aku memang yakn sumber tu batui), memang celaka betui orang Umno yang buat kerja tu.

Macamana tak celaka, kalau ada orang sudah berak dalam rumah orang lain tiba-tiba dia pulak bawak cerita aku yang berak kat situ. Yang celakanya depa boleh cerita tanpa rasa malu, walaupun memang jelas ada gambar depa yang tengah berak. Tak ka celaka punya kerja tu.

BTW semalam ada informer bagi maklumat, walaupun nampak macam orang India agak ramai bila kelab penyokong BN buat program tapi dia kata kali ni BN akan kena tipu dengan orang India, bagi makan depa sapu, bagi duit depa kebas tapi undi depa akan bagi kat calon Pakatan Rakyat. Kredit gambar untuk Zaki Jitp - cenangau



Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .