Ikuti Blog ini

SOLAH HAJAT & CERAMAH PERDANA SELANGOR

Rekod Tok Guru Nik Aziz memerintah Kelantan 20 tahun menunjukkan bahawa senjata ampuh beliau menentang kezaliman UMNO adalah dengan mengadu kembali kepada Allah SWT.

Kerajaan negeri Selangor sekarang ini sedang diserang dalam dan luar. Maklumat saya dapat dari dalaman UMNO, pihak atasan UMNO masih belum berpuas hati selagi Selangor belum jatuh kembali ke UMNO.

Alhamdulillah, setiap percubaan mereka gagal dan makan tuan. pembunuhan Teoh Beng Hock. Penggunaan SPRM untuk melemahkan serta mensabotaj Kerajaan Negeri juga gagal. Percubaan Suwardi Yaakob untuk menjatuhkan MB juga menemui kegagalan yang luhur sehingga ke tahap Nazlee GERAK masuk PKR. Namun, segalanya adalah ketentuan Allah SWT dan bukan kerana kekuatan kita.

Solat hajat ini WAJIB dihadiri oleh SELURUH RAKYAT MALAYSIA tidak kira agama atau bangsa. Saya berharap untuk melihat Stadium Melawati dipenuhi bukan sahaja dengan orang Islam tetapi juga orang bukan Islam.

Dicadangkan keseluruhan Kepimpinan DAP dan PKR yang bukan Islam juga turut hadir menunjukkan sokongan. Pakatan Rakyat adalah lemah dan hanya bergantung kepada kekuatan Allah SWT. Biarlah Allah SWT melindungi kita dari kezaliman dan kejahatan UMNO dan Barisan Nasional

PROGRAM : SOLAT HAJAT & CERAMAH PERDANA BERSAMA MURSYIDUL AM PAS - TUAN GURU NIK ABDUL AZIZ NIK MAT, PENASIHAT UMUM PKR - DATO' SERI ANWAR IBRAHIM & MENTERI BESAR SELANGOR - TAN SRI KHALID IBRAHIM

HARI/WAKTU : SABTU MALAM AHAD, 20HB. FEBRUARI, 2010, 7 MALAM

TEMPAT : STADIUM MALAWATI, SHAH ALAM, SELANGOR

ANJURAN BERSAMA : PAKATAN RAKYAT SHAH ALAM
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .