Ikuti Blog ini

UMNO Perlu Lebih Ramai Lagi Orang macam Zahrain

Sehari dua ini ahli parlimen 'bebas' Bayan Baru Zaharain Mohamed Hashim mendapat publisiti meluas dalam media pro Umno-BN. Bagi Umno-BN kini adalah masa untuk bertepuk tangan bersorak gembira apabila Zahrain menyerang peribadi Dato Seri Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat.

Bagi saya makin banyak ucapan yang keluar dari mulut Zahrain makin banyak kisah dongeng yang diceritakan. Biasanya hanya budak-budak yang belum akil baligh yang suka cerita-cerita macam ini. Kalau cerita ini keluar dari mulut ahli politik maka bermakna ahli politik berkenaan belum aqil baligh dari segi politiknya.

Satu persatu pekung, tembelang dan temberang Zahrain terdedah. Dari syarikat RM 2 memohon projek bernilai ratusan juta sehinggalah dari surat kepada kepa da YAB Lim Guang Eng y[Kartun+Harakah+Kelab+katak.jpg]ang dituduhnya anti Melayu yang menampakkan betapa kemaruk dan rakusnya inginkan gelaran Datuk.

Terkini dalam usahanya untuk mendapat publisiti murahan mendedahkan nama ahli parlimen Umno-BN yang dikatakan akan melompat pada 16 September lalu turut menikam diri apabila dinafikan oleh Tengku Razeligh salah seorang nama yang dikaitkannya.

Bagi saya Umno memerlukan lebih ramai ahli politik yang kaki temberang seperti Zahrain supaya lebih cepat riwayat Umno ditamatkan dalam pilihanraya umum akan datang.Biarlah Umno dipenuhi dengan tokoh kitar semula yang diselubungi dengan pelbagai skandal dan tingkah laku tidak bermoral.

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .