Ikuti Blog ini

P094 - Bicara foto dari Felda mengerunkan BN

albanjari - Salam soldadu dari Dataran Felda Bukit Tengi, Ulu Bernam, Selangor. Pada pagi ini dilangsungkan gerak gempur Pimpinan Rakyat bersama TGNA di program Himpunan Warga Felda Kebangsaan ke-2, di Sungai Tengi.

Kehadiran eksklusif TGNA disambut hebat oleh warga Felda pagi tadi. Dibawah dihimpunkan sebahagian foto yang sempat diupload untuk tatapan pembaca blog albanjari Online.

Kredit khusus buat krew ABO yg sejak lepas solat subuh telah mula bergerak ke Felda Sg. Tengi yang jaraknya dari Bukit Sentosa lebih 80km jauhnya.

Untuk misi akhir ini, biarkan foto bicara. Teks ucapan dan amanat besar TGNA, Zaid Ibrahim serta pimpinan tinggi Pakatan Rakyat akan menyusul nanti. Kemenangan kian diambang..hancur BN, Felda bukan milik mutlak Umno/BN kini. Sengitnya bakal menambah hitamnya kecewa BN. Sehitam awan yg mula dilihat mendung di Hulu Selangor.

Sepadu ikatan kukuh pemimpin Pakatan untuk calon PR - Zaid Ibrahim

Hassan Ali melirik jam Zaid, mungkin menhitung detik2 yg kini kian hampir pada titik akhir kempen. Kurang 10 jam tempoh kempen akan tamat.

Kehadiran TGNA - sambutan yang sangat luarbiasa

Kemesraan yang bukan dibuat-buat. Orinya wajah-wajah pimpinan bersama Zaid pagi tadi.

Kekalkan kemenangan. Nyahkan pembohongan BN.

Hampir 2 ribu peneroka hadir ke program pagi tadi

Kejutan untuk BN/MIC. Peneroka kini kian bijak menilai kerajaan. Dibawah kandid yang sempat dimuatkan. Sekadar melayan mata. Namun punya maksud tersirat.

Mai..ana tolong pegang mikrofon, hang cakap jer terus.

Zaid untuk Rakyat

Seorang penyokong gerombolan sedang menanggalkan tanduk syaitan di kepalanya ketika TGNA berucap. Alhamdulillah..hidayah telah mula sampai..Jahanam Umno ! Undi untuk Zaid. Peneroka Felda Sg. Tengi bersama Pakatan Rakyat. Insyaallah..
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .