Ikuti Blog ini

Muhyiddin Pakar Fitnah No 1

Muhyiddin penipu besar. Lembab. Sedih tengok pencacai yahudi dalam negara ini. Muhyiddin hari ni kata Anwar tanpa segan silu ke negara itu untuk memohon maaf di atas kesilapan beliau kerana khuatir ia mungkin akan menimbulkan rasa tidak puas hati di kalangan rakan-rakannya itu.

Kunjungan Datuk Seri Anwar Ibrahim ke Washington bagi menjernihkan hubungan dengan beberapa tokoh Yahudi di sana baru-baru ini jelas membuktikan bahawa hubungan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dengan kumpulan tersebut memang intim, kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Memang munafik, penipu besar. Sedangkan Anwar kata kunjungannya ke Washington adalah di atas jemputan Woodrow Wilson International Center untuk memberikan syarahan. Selepas itu, katanya seperti biasa diadakan perjumpaan yang telah diatur untuk kakitangan editorial dan media antarabangsa. Sebab itulah laporan akhbar Washington Post yang ditulis yahudi, menyebut tentang ini. Bukannya Anwar terhegeh-hegeh ke sana naik kapal terbang 15 jam nak pergi semata-mata ampu yahudi. Takde masa Anwar buat macam tu sebab dia ke sana diundang untuk beri syarahan.

UMNO biasalah sebab dimana-mana pun mereka mengampu yahudi. Memang muhyiddin kaki penipu. Mulut busuk pemfitnah no 1. Tentu Anwar lepas ni akan failkan saman pada TPM yang lemah ni. Asyik-asyik nak tukar dasar pendidikan supaya namanya dikenang sebagai Penyata Muhyiddin, sama seperti Penyata Rahman Talib dan Penyata Razak. Sedangkan pelajar dan guru hidup dalam cacamarba. Kepada Muhyiddin penipu, sebelum bercakap tu eloklah siasat dulu. Bukannya baca Utusan yang bersuara macam yahudi tu. Mungkin Apco dah bagi taklimat pada kabinet suruh fitnah Anwar. Memang dahsyat pengaruh UPCO. Buat Pemimpin PR, jadikan agenda lawan APCO sebagai agenda utama. Lebih elok demontrasi esok bantah judi disertakan juga agenda bantah Apco.

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .