Ikuti Blog ini

Umno pencetus kacau bilau

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjbbPj1vU9yvBCGQnHq3i9vEPt0QtDsqjgk3Ro1vh61eVkeCSbyPRC4wwnemfgejF2Sni6_bTYS2QrHuUyYeS3uzAhqaeznfqsJsLPtwzojvp2OXPVtpkkF-6Im854LXNMhKGpDmtLGMVPC/s1600/2010-08-22_005210.jpg


LEPAS SATU, SATU, ! TAK SUDAH,SUDAH ! BUAT KERJA BUSUK ,.. PASTI ADA LAGI LEPAS INI.

Tuduh kerajaan Pulau Pinang dah melampau ! masukkan nama Guan Eng dalam khutbah Jumaat..

Belum siasat dah hebuh ! Belum pasti hujung pangkal dah kecoh satu dunia. Siasat lah dulu !... Heemm! siasat ? Kita berani jamin,,.. memang mereka tak akan siasat. Kalau siasat akan terkena batang hidung UMNO sendiri !

Isunya,.. Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Zahid Hamidi dengan serius menuduh nama Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng di sebut dalam Khutbah Jumaat, kononya sebagai mengganti nama Agong/ Tuanku Mizan. Berita ini dihebuhkan keseluruh nusantara, agar orang Melayu bangkit , bangkit menentang Guan Eng. Tapi nampaknya Alhamdulillah...Orang-orang Melayu bukan UMNO pekat nampak cool saja.

Yang buat-buat marah , hebuh dan melalak macam orang gila meroyan cuma beberapa kerat orang UMNO. Kita pasti dan yakin kebanyakan orang Melayu sekarang sudah cerdik, sudah bukak mata. Mereka tak mahu lagi terus menerus diperbodohkan. Mereka tahu Lim Guan Eng sangat waras. Lim Guan Eng bukan buta agama, lebih-lebih lagi sejak beliau rapat dengan TG Nik Aziz. Mereka tahu itu Lim Guan Eng tak akan buat atau merestui kerja nakal dan bodoh itu.

Syabas ! Lim Guan Eng.. anda kelihatannya rilek saja, tak panik dan tak melatah. Kenyataan balas anda kepada tuduhan zahid itu bahawa semua ini adalah bermotif politik provokasi tepat sekali.

Kita imbau kembali usaha-usaha jahat UMNO untuk menarik sokongan Melayu
1. Kes seret kepala lembu di depan bangunan SUK Shah Alam.
2. Kes baling kepala babi di kawasan masjid
3. Kes bakar gereja, di Semenanjung dan Sabah
4. Kes tuntutan penduduk kampong Buah Pala Pulau Pinang
5. Kes kain rentang PKR libatkan Sultan Johor
6. Tuduh menuduh dengan MCA pasal hak istimewa orang Melayu.
7. Ugut orang Cina tentang kemungkinan ulangan peristiwa 13 Mei.
8. Isu “Perlembagaan Baru” yang dilontarkan oleh Mufti Perak
9. Terbaru – Isu nama Lim Guan Eng disebut dalam khutbah Jumaat
10. Zahid marahkan Lim Guan Eng kerana hadir dalam majlis pemberian zakat – konon telah mencemarkan kesucian agama Islam ! ( kepala hotak dia, ini le Islam Umno,, punya le bangang !)
Oleh : rahimothman
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .