Ikuti Blog ini

Galas - Kempen bersama DAP

Sila layari weblog YB Teo Nie Ching Ahli Parlimen Serdang Galas By-election campaign..

Umno memang tidak suka bila DAP membantu calun PAS dalam PRK Galas atau mana-mana Pilihanraya di Malaysia. Itu hak Umno dan tiada siapa yang boleh menghalang presepsi buruk mereka terhadap DAP.

Bagi PAS bermula dari kepimpinan tertinggi hingga ke ahli Cawangan perubahan sikap DAP terhadap orang Islam dan Melayu adalah satu anugerah Allah yang tiada tolok bandingnya. Bila ini berlaku sudah tentu PAS gembira dapat bekerjasama dengan DAP walau ini dibenci Umno.

Di Galas Umno sudah tentu merasa selesa dengan kenyataan MCA Kelantan bahawa peratusan orang Cina yang menyokong UBN adalah amat tinggi berbanding yang menyokong PAS. Ini kenyataan yang betul-betul baik untuk Umno dan tidak perlu bersusah payah lagi disamping sokongan kalau dilihat bendera UBN yang banyak di POS Broke Lojing sudah tentu mereka juga akan menang besar disana. Jika anda dapat melihat satu-satu nya bendera PAS di pasang diatas bukit berhampiran sekolah kebangsaan, itu lah yang kami mampu laku hingga kini.

Di Galas juga pimpinan DAP membukti kesungguhan mereka membantu calun PAS Dr. Zul bagi memenangi PRK ini.

Hampir setengah hari kami Sekretariat Parlimen Kota Raja cuba mengikuti dan bersama mereka berkempen di Galas.

Berkempen di hadapan Bilik Gerakan DAP di Bandar Gua Musang. Anda boleh lihat kesungguhan MP Serdang YB Teo Nie Ching berkempen untuk PAS.

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .