Ikuti Blog ini

Teka-teki siapa menteri rogol amahnya bakal terjawab?

Menurut blogger Anak Sungai Derhaka (ASD), ekoran daripada pendedahan WikiLeaks mengenai dakwaan terdapat seorang Menteri di bawah pentadbiran Pak Lah telah merogol amahnya, banyak pihak tertanya-tanya siapakah menteri dari Barisan Nasional yang durjana itu?

Menurutnya lagi, Harakahdaily telah melaporkan kembali tulisan pemimpin akhbar pro BN, Rocky Bru atau nama sebenarnya Datuk Ahirudin Atan dalam blognya mengenai peristiwa seorang menteri merogol pembantu rumahnya pada tahun 2007 lalu.

Namun menteri berkenaan selamat walaupun laporan mengenainya sampai ke Kedutaan Indonesia, Kedutaan Amerika bahkan juga ke pejabat Perdana Menteri pada waktu itu, Datuk Seri (kini Tun) Abdullah Badawi.

Semalam, NGO Tenaganita menyiarkan kembali satu kenyataan akhbar yang pernah dibuat oleh Migrant Care, sebuah badan kebajikan pekerja Indonesia yang mengesahkan kejadian yang berlaku pada tahun 2007 itu.


ASD seterusnya memetik artikel Another Brick In The Wall (ABITW) yang melaporkan.. Does Pak Lah know or not? Namun ABITW tidak memberikan jawapan melainkan satu 'hint' berasaskan satu entri yang dibuat oleh blogger Jiwo Kelate.



Elok terus sahaja ke blog ASD yang mempunyai pautan-pautan yang berkaitan... dan teka-teki ini sudah hampir menemui jawapannya... Sila ke Blog Anak Sungai Derhaka.

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .