Ikuti Blog ini

Adengan Lompat Parti Ahli PAS Ke UMNO Di Kedah Melucukan Bila Imej Serta Perwatakan Mereka Langsung Tidak Cermin Identiti Parti Itu

Sesuatu yang semakin menarik untuk kita perkatakan sekarang ini ialah adengan lompat parti (masuk UMNO) pasti akan menjadi-jadi bila tiba musim pilihan raya kecil di negara kita. Ada berita ahli UMNO masuk PAS atau PKR dan ada berita ahli PAS dan PKR masuk UMNO. Semua ini adalah adengan biasa yang pasti akan dapat disaksikan tatkala menjelangnya pilihan raya kecil itu sebenarnya.

Terbaru ketika himpunan 30,000 pemuda PAS di Kedah sekarang tiba-tiba UMNO mengumumkan seramai 80 bekas ahli PAS Sik menyertai parti itu. Borang keahlian telah disampaikan oleh bekas ahli jawatankuasa PAS Ranting Hujung Bandar Sik kepada Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Kedah Datuk Mukhriz Tun Mahathir semalam.

Majlis penyerahan telah dibuat pada pada majlis
1Komuniti 1Malaysia peringkat daerah Sik 2011 anjuran Jabatan Penerangan Negeri Kedah dan UMNO bahagian itu di Kampung Nami di Sik, Kedah. Semua ini adalah satu strategi untuk melemahkan emosi penyokong parti pembangkang itu sebenarnya.

Bukti, cuba lihat imej dan perwatakan ahli PAS yang masuk UMNO
itu, apakah dia itu ahli PAS atau sememangnya ahli UMNO sendiri


[Persoalannya sekarang, cuba kita lihat muka pemimpin PAS yang masuk UMNO itu baik-baik. Apakah ia menunjukkan imej dan perwatakan seorang ahli PAS agaknya?. Sunggu melucukan melihat adengan ini sebenarnya.

Jika benar UMO mahu membuktikan ada ahli PAS yang sertai UMNO maka eloklah ditarik mereka yang mempunyai imej dan penampilan gaya PAS daripada ahli dan pemimpin seperti itu.

Mungkin juga ini adalah satu trick dan permainan mereka untuk mengelirukan dan memperdayakan rakyat agaknya. Padahal yang masuk itu adalah ahli UMNO sendiri dan bukannya ahli PAS seperti yang diwar-warkan itu]. -PahangDaily
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .