Ikuti Blog ini

Humbankan Ketua Polis Negara ke penjara. Polis Penderhaka!


Andainya kempen Bersih 2.0 itu mempunyai unsur subersif atau membawa fahaman komunis atau bolih mendatangkan kemudaratan dan kacau-bilau kepada rakyat dan negara, mana mungkin DYMM Yang diPertuan Agong sanggup untuk meluangkan masa selama 90 minit untuk berunding dengan wakil Bersih 2.0?

Sejak berminggu lalu, polis yang terkenal dengan gelaran anjing belaan Umno/BN telah melakukan tanggapan rambang, bertindak zalim dan biadap terhadap orang awam semata-mata kerna mereka memakai, menjual atau berhujah tentang program Bersih 2.0.

Petang tadi DYMM Tuanku Mizan sendiri telah berbincang secara langsung topik berkaitan Bersih 2.0. Lebih simbolik lagi, perbincangan Bersih 2.0 tersebut berlangung di Istana Negara!

Sekarang di manakah kredibiliti Ketua Polis Negara yang selama ini pihak polis telah menuduh dengan pelbagai tuduhan liar terhadap kempen Bersih 2.0?

Polis, Umno, Pekasa dan pelbagai pertubuhan yang sebau dengan Umno seharusnya rasa malu terhadap tohmahan dan tindakan liar mereka selama ini.

Tindakan DYMM Tuanku Mizan untuk turut membincangkan masalah yang dibawa olih Bersih 2.0 juga dapat dilihat sebagai pengiktirafan Baginda Tuanku terhadap permasalahan rakyat terutamanya penipuan yang dilakukan oleh Umno/BN, Suruhanjaya Pilihanraya dan PDRM dalam mengendalikan pilihanraya di negara ini.

Semata-mata kerna terbiasa menjadi 'Pak Turut' @ 'Barua' @ 'Anjing Belaan' @ 'Lembu dicucuk hidung' kepada Umno/BN, polis dengan angkuh, sombong, bongkak dan biadap membuat tuduhan liar kononnya kempen Bersih 2.0 terkait dengan perangcangan melawan DYMM Agong!

Di mana logiknya satu kempen yang turut mendapat perhatian dan dibincangkan bersama dengan DYMM Tuanku Mizan dituduh sebagai ingin melawan DYMM Agong?

Jelas sekarang yang menipu, yang berbohong, yang mengkhianat, yang berdusta, yang dalam kecelaruan, yang dalam kebinggungan, yang berpangkat tetapi bodoh dan bahalol dan yang sebenarnya menderhaka kepada DYMM Agong adalah Polis, Umno dan pastinya dalam senarai penderhaka adalah Ibrahim Ali, manusia yang terkenal berperangai katak! -Kerajaan Rakyat
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .