Ikuti Blog ini

Pelakon Video Lucah Tegur Taukeh Lembu


Seorang pelakon video lucah, menegaskan, Shahrizat Abd Jalil, menguruskan skandal Pusat Fidlot Nasional (NFC) dengan lemah, dan menyebabkan masyarakat melihatnya sebagai “sangat teruk”.

Pelakon itu yang juga bekas seorang menteri menjelaskan, Shahrizat telah “dinasihatkan dengan lemah” berhubung perkara itu selepas ia dibangkitkan oleh Laporan Ketua Audit Negara 2010 dan menambah, Shahrizat seharusnya mengambil tindakan awal apabila berhadapan dengan desakan untuk meletak jawatan.

“Mereka harus menangkap lembu menggunakan tanduknya. Tindakan pertama adalah mengaudit. Mendedahkan secara terbuka berkenaan skandal tersebut,” kata pemimpin BN itu kepada The Malaysian Insider dalam temubual eksklusif di ibu Pejabat MCA di sini.

Menurutnya, sejumlah RM250 juta dana kerajaan dalam NFC “mempunyai masalah”, yang kemudiannya dimanipulasi pembangkang di media.

“Berikutan mereka (pembangkang) mempunyai maklumat, mereka akan menggunakannya sebagai platform dan tindakan mereka itu memburukkan keadaan.

“Dan kerajaan BN bertindak sangat perlahan dan tidak telus sepenuhnya,” katanya.

Hebat juga pelakon video ini hingga berani menasihatkan orang lain, Kalau dia nasihatkan dalam hal buat video saya rasa itu memang bidang dia, Tetapi dalam isu penyalahgunaan kuasa dan rasuah macam ini kita rasa ramai pemimpin BN sama sahaja .................. Mutaligat
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .