Ikuti Blog ini

Demonstrasi Songsang Paling Haramjadah Tapi Paling Selamat di Malaysia


Inilah demonstrasi paling haramjadah dalam sejarah Malaysia. Inilah juga pelawak paling lawak dalam sejarah raja lawak. Ketawalah sepuas hati... kah kah kah... Ketawalah ikut irama.... ahakzzz ahakzzz ahakzzz... Ketawalah sampai terkentut... proootttt proootttt proootttt. Kalau tak silap yang pegang "PDRM PAHLAWAN NEGARA" tu si Nazri...

Beberapa NGO dan persatuan penduduk sekitar Puchong hari ini berhimpun di ibu pejabat polis daerah (IPD) Serdang bagi menyatakan sokongan terhadap tindakan polis menjaga keamanan, termasuk dalam perhimpunan BERSIH lalu.

Pada masa yang sama, kira-kira 100 orang daripada mereka mendesak polis mengambil tindakan tegas terhadap anggota jawatankuasa Pemandu BERSIH yang didakwa melanggar Akta Perhimpunan Aman dalam perhimpunan 28 April lalu.

Antara kumpulan terlibat Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah (Pekida) Puchong, Waris Malaya, Gabungan NGO Puchong, dan Pembangunan Belia Enggang Bandar Kinrara.

Mereka berhimpun di pintu pagar masuk ke IPD berkenaan, sebelum berarak ke pintu utama ibu pejabat berkenaan sambil melaungkan "hidup polis".

Mereka kemudiannya menyampaikan plak, bendera kepada Ketua Polis Daerah Serdang Abd Razak Elias yang sedia menanti di pintu masuk.

Turut kelihatan beberapa pemimpin Umno bahagian mengambil bahagian dalam perhimpunan itu. Ia Terjadi

Seakan Perancangan Pihak Polis Biar pecah dimulut, jangan pecah perut.sumber
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .