Ikuti Blog ini

Dua Laporan Polis Dibuat Keatas Cubaan Mencabul dan Meliwat Seorang Pegawai OCPD


Kuala Terengganu - Dua polis berpangkat Lans Korporal telah membuat laporan polis menuduh ketua mereka seorang pegawai berpangkat OCPD satu daerah luar bandar di Terengganu telah cuba ‘meliwat’ mereka di dua tempat berasingan.

Laporan polis yang pertama telah dibuat pada Khamis lalu, dimana seorang polis berumur 22 tahun telah mendakwa ketika dia tidur di rumah pegawai polis berkenaan sekitar pertengahan Mei lalu, tiba-tiba seseorang telah memeluknya dari belakang .

Dalam laporannya, polis tersebut telah mendakwa pegawai atasannya itu telah memeluk dan menciumnya sekitar jam 3 pagi.

Lans Korporal tersebut juga telah mendakwa pegawainya itu telah ‘melorohkan’ seluar pendeknya (boxer) kebawah dan cuba meliwatnya.

Walau bagaimana pun menurut Lan Korporal tersebut dia dapat melepaskan diri dan bersembunyi disalah sebuah bilik sebelum mengambil keputusan untuk membuat laporan polis.

Laporan polis yang kedua keatas pegawai polis berpangkat OCPD yang sama telah dibuat pada hari yang sama oleh seorang lagi sanggota polis berumur 21 tahun yang mendakwa pegawai atasannya itu telah mengarahkan beliau mengiringinya ke bilik tidur di tingkat dua sebuah rumah rehat disini, pada awal Mac lalu.

Anggota polis tersebut juga mendakwa OCPD tersebut telah cuba mencabul dan meliwatnya.

Menurut laporan akhbar The Star Online kedua-dua laporan tersebut telah di buat di Kota Bharu, Ibu Pejabat Polis Kelantan

Seorang polis atasan yang lain telah mengesahkan laporan tersebut telah dibuat, dan dua anggota yang berpangkat Lans Korporal tersebut telah ditukarkan ke kawasan lain bagi memudahkan penyiasatan dijalankan.

Sumber lain yang boleh di percayai memaklumkan kepada Buletin Online, kedua-dua perlakuan cubaan mencabul dan meliwat tersebut telah berlaku di daerah Setiu, kira-kira 60 kilometer dari sini.

Pegawai Polis berpangkat OCPD tersebut gagal dihubungi kerana dikatakan sdang berkursus manakala para pegawai lain di daerah berkenaan tidak berani untuk memberikan sebarang komen, tambah Sumber tersebut.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .