Ikuti Blog ini

Popular dengan LIWAT.....


Baru dua hari nama Saiful Bukhari ini sudah mashur di Malaysia, kemashurannya usah dipertikaikan lagi,kemashurannya setanding kemashuran Dato Sri Anwar Ibrahim. Malahan beliau lebih hebat dari DSAI kerana berjaya mencipta nama dalam masa yang begitu singkat. Tetapi sayang terciptanya kemashuran ini dengan perkataan yang amat jijik,dengan kalimah yang begitu songsang,dengan "word" yang begitu kotor iaitu liwat.

Mana tidak nya dengan dakwaan yang dia telah diliwat oleh DSAI,seluruh rakyat Malaysia mencari maklumat berkenaan si Saiful ni, dari tidak kenal,malah tak pernah menonjol walaupun di peringkat mahasiswa,hanya dengan dakwaan ini beliau sudah menjadi terkenal dan maklumat berkenaan dirinya di cari samaada mealui pencarian di siber ataupun melalui lisan mulut ke mulut, yang pastinya watak si Saiful ramai yang ingin mngenalinya,walaupun dia bukan seorang artis, bukan lahir dari Akademi Fantasia tetapi lahir dari perkataan LIWAT.

Apakah ada rasional nya atas dakwaan ini, kita tinjau dari segi umur, si Saiful ini berumur 23 thn,manakala DSAI berumur 60 thn,jika dilihat dari faktor umur si Saiful ini dikategorikan dalam kelompok yang digelar pemuda, DSAI diklasifikasikan dalam kelompok orang tua @ warga emas laa, apakah ada kebarangkalian seorang pemuda diliwat oleh seorang tua, bukan kah pemuda yang berumur 23 tahun memiliki energi dan tenaga yang kuat dan tangkas, mana mungkin boleh diliwat oleh seorang tua, dah la tua pernah mngalami sakit belakang yang serius, apa mungkin pekara jijik yang dilaknat oleh Nabi s.a.w ini boleh terjadi. Sama sekali tidak, kerana secara logik nya mestilah si Saiful ini akan mempertahan kan dirinya habis-habisan dan akan berlaku pergelutan,disebabkan berlakunya pergelutan logik nya akan meninggal kan kesan. Logik nya juga kemenangan dalam pergelutan itu milik Saiful.Di mana rasional nya dakwaan ini.

Namun si Saiful ini tidak memikirkan pekara ini, hanya kerana ingin drinya di kenali, dia sanggup melakukan apa saja, termasuk mngakui dirinya diliwat. Sumber dari orang yang mngenali si Saiful ini mendedah kan dia seorang gilakan publisiti, hanya akan bertanggungjawab terhadap sesuatu program sekiranya mendapt liputan pihak media. Jadi isu liwat ini bukan sahaja media dalam negara melaporkan nya malah media luar negara turut melaporkan nya, nama nya terus menjadi tajuk utama di laman siber, menjadi perbahasan hangat di parlimen kedai kopi,menjadi topik utama di pejabat-pejabat semua nya hanya kerana perkataan LIWAT.

Namun apa yang pasti laporan liwat ini ingin mngubah pandangan masyarakat, ingin mngajak masyarakat melupai secara halus kesengsaraan mereka disebabkan kenaikan harga minyak dan kenaikan berantai yang lain, mengajak rakyat melupakan akuan bersumpah Raja Petra terhadap isteri TPM, semua blogger mngalihkan lontaran serangan mereka terhadap Saiful ini, meninggalkan masalh yang lain demi membela insan yang bernama Anwar Ibrahim yang pernah dizalimi 10 tahun yang lalu atas kes yang sama.

Marilan kita memohon petunjuk dari Rabbu A"lamin supaya diberikan kita hidayah dan taufiq agar kita jauh dari debu-debu fitnah.........Takbirrrr.......
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .