Ikuti Blog ini

PMTG PAUH : KESIAN ZAHID CERAMAH KEPADA KERUSI, ORANG TAK RAMAI

Samy Vellu Dicabar

Ceramah Menteri Di Jabatan Perdana Menteri 'Ustaz' Zahid Hamidi malam tadi dihadiri lebih ramai oleh orang yang bernama Encik Kerusi daripada orang yang bernama orang sebenar. Kesian kepada 'Ustaz' Zahid.Saya cadangkan 'Ustaz' Zahid kembalilah menyokong Anwar kerana sewaktu Anwar di dalam Umno dulu 'Ustaz' merupakan salah seorang tukang bodek Anwar nombor 'wahid'. 'Takkan dah lupa kot.'

Inilah senario yang berlaku kepada ceramah-ceramah BN pada kempen Pilihanraya Kecil Permatang Pauh.

Malam tadi BN sekali lagi menggunakan kemudahan awam untuk berkempen iaitu Padang Sekolah Menengah Kebangsaan Penanti. Namun ianya tetap tidak dapat menarik minat rakyat untuk mendengar fitnah dan janji-janji kosong pemimpin parti jijik tersebut. Mungkin rakyat tidak bersetuju dengan tindakan BN yang tidak habis-habis memfitnah Anwar dan juga rakyat meluat kerana BN menggunakan kemudahan awam tanpa segan silu.

Sesungguhnya rakyat sudah meluat dan menyampah dengan BN dan pemimpin-pemimpin BN. Ianya berbeza dengan program yang dianjurkan Pakatan Rakyat, ribuan rakyat akan turun padang serta kerusi tidak akan mencukupi untuk menampung kehadiran.

Namun apa yang terjadi malam tadi di satu program Barisan Nasional yang dihadiri oleh Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Zahid Hamidi hanyalah kira-kira 50 orang sahaja yang hadir.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .