Ikuti Blog ini

Darah penulis blog ini HALAL untuk di bunuh !!


Cari penulis sebenar blog ini dan sekiranya penulis ini seorang islam maka, ayuhh..'HALAL'lah darahnya untuk dibunuh dan humbankan dia ke neraka !!! Mari kita flag blog ini [ link ] Takbirrr !!!!


Mungkinkah wajah di sebelah ini dapat 'mengenali' siapa penulisnya ?? Jika ia dapat mengingati kepada 'siapa' diberikannya fotonya ini, tentu mudah untuk pihak berkuasa mencari 'penulis' laknat itu !! Tak kan posing 'maut' dengan wajah seksi macam ni, hang lupa kot hang bagi kat sapa ?

Merujuk kepada posting sebelum ni berkenaan blog anti Islam (baca posting, sila klik link di atas), baru kejap tadi ada sorang sahabat dah berjaya berhubung dengan Adibah untuk penjelasan. Ikut penjelasan dari Adibah, dia kene sabotaj. Aku tengah tunggu fax salinan report polis Adibah untuk pengesahan. Jadi untuk kengkawan, teruskan flag blog tu... jangan malu dan jangan segan. (perisik_rakyat) lagi berbagai ulasan disini [link] dan di sini [link], juga di sini [link]

PALING CEPAT NAK JADI POPULAR DAN HILANG IMAN DI DADA

Blog yang baru dibina dan menjadi blogger sejak bulan Disember 2008, kini telah mencapai lebih 8000 pengunjung yang ingin melihat anak siapakah gerangan yang begitu biadap dan kurang ajar. Kehebatannya ialah ia berani meletakkan no telefon untuk dihubungi.

Semoga diberi taufik dan hidayah dan dijauhi dari kemurkaan ALlah. Bertaubatlah sebelum terlambat.






Di atas merupakan posting yang terdapat dalam blog laknat ini. Contoh gambar telah diambil sebagai bukti kebobrokan blog ini.



Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .