Ikuti Blog ini

Najib Memperbodohkan Rakyat Kuala Terengganu


KUALA TERENGGANU, 13 Jan — Datuk Seri Najib Tun Razak berjanji kerajaan akan membuat perubahan besar di Kuala Terengganu jika rakyat memberi mandat kepada Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Parlimen kawasan itu 17 Jan ini.


“Insya-Allah jika bagi kita mandat ini, saya berjanji kita akan membuat perubahan yang besar di Kuala Terengganu,” katanya ketika berucap pada majlis sarapan pagi di rumah setiausaha Umno bagi peti undi Paloh Zaki Mohd Yusof di Sungai Kiat, Kubang Bakung di sini hari ini.- Bernama

Nampaknya anak Tun Razak ni lupa dari parti manakah wakil parlimen Kuala Terengganu yang meninggal dunia semasa sedang bermain badminton di Genting Highland sehingga memungkinkan pilihan raya kecil sekarang diadakan. Bukankah Allahyarham Datuk Razali Ismail adalah wakil BN. Apa perubahan besar yang telah dilakukannya semasa beliau diberi mandat menjadi wakil parlimen selepas pilihanraya umum Mac 2008 lalu?


Najib oh Najib, tak habis-habis nak menipu dan memperbodohkan rakyat. Tolonglah Najib, masyarakat dan pengundi di Kuala Terengganu sudah bosan dan serik dengan janji kosong dan temberang pemimpin umno/BN.


Nak tanya sikitlah YAB Datuk Seri Najib, you dah lebih seminggu ni tidak masuk pejabat TPM, aysik jual kelentong di Kuala Terengganu ni apa hal?. Ni mesti kes janji pru Mac lalu banyak yang tidak ditepati ni. So, sekarang datang nak goreng lagi.




Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .