Ikuti Blog ini

Selamat jalan Tajol...Selamat datang Najib..!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg-wwQHlFGkLjyhq3d17Y_so4SJX_b_-gVH_FDqJvpHPt0wCZRGGpng6_sTI8eeapmCtfnpR0tfxSpwWKPdVrFu5nTJdSR8EWj-YzVVxfwr4QrFCNviRtd8KTV_N5H271FdKY-TxEy3yF0/s320/Tajol+rosli.jpg

"Saya tidak cukup kuat,"
''Saya merasakan kepimpinan baru yang dilantik untuk memimpin Perak adalah yang terbaik dan sekiranya mereka tidak boleh, tidak ada siapa lagi yang boleh melakukannya,"


http://iznan.com/blog/wp-content/uploads/2008/02/najib.jpg

Datuk Seri Najib Tun Razak...
inilah muka Pengerusi Badan Perhubungan Negeri Perak yang baru
cayalah..!!

http://thestar.com.my/archives/2008/3/26/nation/n_12zahid.jpg

Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi pula dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Perak dan Timbalan Pengerusi BN Perak.
jadilah....!!

Kalau barisan inilah yang akan menerajui UMNO Perak..kita takut ramai pimpinan UMNO tempatan yang akan jauh hati...kita tahu Najib sudah tidak diterima ramai.... kesanggupan Najib untuk mengambil alih tampuk emas perhubungan perak hanya dilihat sebagai untuk memperluas empayar kekuasan dan sokongan semata..... dan akan lebih membuat mereka mereka yang punya penyakit dalam hati untuk lebih menjadi pembodek......pengampu dan pak sanggup....

Adakah misi UMNO Perak untuk menwan kembali Perak akan berjaya...??

Maka berakhirlah era dinasti tajol... sudah sampai ke penghujung cerita dimana MB Nizar telah berjaya menunjuk jalan pulang menjadi rakyat biasa buat tajol..perletakan jawatan ini akan membuat mereka yang pro tajol tiada tempat bertaut lagi dan meletakkan mereka menjadi sasaran empuk musuh politik mereka..

Perak semakin menarik.....

wallahualam...



Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .