Ikuti Blog ini

Belum PRU-13 Pakatan Rakyat Dah Menang Besar..!



Dah terbukti belum lagi PRU-13 berlangsung, Pakatan Rakyat dah menang besar.

Hari ni terbukti apa yang diperjuangkan oleh Pakatan Rakyat dan idea-idea dari pimpinan-pimpinan Pakatan Rakyat selama ini dalah idea-idea "Kelas 1" dan ini terbukti bila Najib pun akhir-akhir ni tak habis-habis mencedok habis-habisan idea-idea yang selama ini menjadi tunjang kepada apa yang diperjuangkan oleh Pakatan Rakyat.

Sebelum dinobat menjadi PM Najib dah pun mewar-warkan bagi pihak Pakatan Rakyat apa yang dinamakan sebagai 1 Malaysia yang dalam erti kata lainnya bermakna Ketuanan Rakyat (walaupun juak-juak UMNO bertungkus-lumus menafikan kenyataan ini) tak ada lagi Ketuanan Melayu yang selama ni dilaung-laungkan.

Hari ni pulak dengan tak disangka-sangka Najib mengumumkan pula 1 pengumuman gempar (yang tak dimanipulasi oleh media pro UMNO/BN sebab takut makan tuan) yang boleh korang baca di[sini].

Maka hari ni dengan tak disangka-sangka terlopong la mulut-mulut pro-pro NGOOOKKK sebab terkejut dan tak tau nak buat apa-apa selepas Najib umumkan penghapusan hak istimewa orang Melayu sebanyak 30% macam yang tertera dalam berita tu.

Aku tunggu jugak sampai tengahari ni... biasanya kalau ikut apa yang Pakatan Rakyat Perak buat dulu di Penang dan jugak Selangor, tak sampai 3 jam lepas Pakatan Rakyat umum hal berkaitan Melayu ni, dah beterabur dah puaka-puaka UMNO/BN dok piket, demo sana-sini.

NGO-NGO pro Melayu semua pi mana dah? ke dah jadik NGO pro Mamak..?

Tahniah Pakatan Rakyat... walaupun Pakatan Rakyat masih belum berjaya menawan Malaysia, tapi Pakatan Rakyat tetap dikira berjaya dalam perjuangan bila PM Malaysia sendiri mengguna pakai idea-idea dari Pakatan Rakyat...

Bravo Najib..! nampak sangat kau terpaksa bergantung kepada Pakatan Rakyat untuk terus berdiri dalam politik Malaysia...

Bravo Najib..! nampak sangat inilah PM paling low quality yang pernah dilahirkan oleh UMNO bila "tampil"nya Najib "tanpa" idea-idea dari kepala hotaknya sendiri..!

Bravo Pakatan Rakyat... pusingan pertama Pakatan Rakyat dah menang besar..!



Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .