Ikuti Blog ini

Bukit Gantang - lebih 3 ribu warga cina hadir ke Majlis Nizar di Kuala Sepetang

Jika minggu lalu, Jamuan Makan Malam bersama Nizar anjuran DAP berjaya menarik khalayak bukan melayu di Bandar Taiping lebih 2 ribu orang, sebentar tadi Jamuan Makan malam yang lebih besar telah diadakan di Kuala Sepetang. Berdasarkan dari sumber krew Blognet@Perak yang membuat liputan di sana, dianggarkan lebih dari 3 ribu rakyat berbangsa cina hadir ke majlis makan malam bersama MB Perak Sdr. Nizar Jamaluddin.

Nizar Jamaluddin ialah calon dari Pakatan Rakyat. Jamuan Makan Malam ini diadakan di dalam khemah yang cukup besar. Soal sokongan dari bukan melayu, kini tidak lagi menjadi masalah besar kepada Nizar. Beliau adalah pemimpin yang diterima oleh semua kaum.

Sekitar Majlis Makan Malam bersama Nizar minggu lalu

Memang ramai, dari nenek tua sampai ler kepada anak dara (amoi), aura Nizar dapat dilihat ketika beliau tiba dimana semua yg hadir berebut-rebut mengambil gambar, penuh keterujaan

Beginilah gegak gempitanya sewaktu Nizar tiba di Majlis terebut selepas Isyak.

Majlis Makan Malam juga turut diadakan oleh Mr. Lau, seorang penyokong kuat BN malam kelmarin di Kuala Sepetang. Dari pengamatan mata, majlis anjuran BN itu juga turut berjaya menghimpunkan lebih separuh daripadanya adalah dari penyokong DAP.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .