Ikuti Blog ini

Tunggu Sehingga Esok... Saifuddin Ada Pendedahan Besar!!

http://bigdogdotcom.files.wordpress.com/2007/12/saiffudin-nasution-ismail.jpg
Kejutan Besar Esok Hadiah Buat Rakyat

MP Machang YB Saifuddin di dalam satu sidang media sebentar tadi memberi tahu wartawan bahawa pada malam ESOK satu kejutan yang bakal di lakukan ketika ceramah Datuk Seri Anwar Ibrahim. Ceramah tersebut akan di adakan di Dewan Hock Seng Sungai Lalang.

“Anda (pemberita) boleh tidak hadir dari hari penamaan calon sehingga habis pilihanraya, tetapi jika anda ketinggalan pada program esok, anda pasti akan dimarahi oleh bos-bos anda,” katanya kepada pemberita.

Kenyataan Saifuddin itu menimbulkan tandatanya samada terdapat di kalangan pimpinan Umno atau BN yang bakal menyertai keadilan menjelang tiga pilihanraya kecil tersebut ataupoun mungkin ada satu himpunan besar besran yang akan di lakukan khususnya selepas negara ini mendapat satu perdana menteri yang baru sebentar tadi.

Ditanya lebih lanjut, Saifuddin enggan mendedahkan perkara itu dan hanya berkata ‘tunggu sehingga esok’.

Namun beliau tidak menolak kejutan yang dikatakannya merupakan satu reaksi awal, secara langsung atau tidak yang diterima pakatan rakyat sejurus selepas perlantikan Najib Razak sebagai Perdana Menteri yang baru.

“Yang pasti kejutan ini akan memberi ‘nilai tambah’ kepada Pakatan Rakyat dan memberi impak yang besar kepada pilihanraya kecil ini,” katanya.


Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .