Ikuti Blog ini

DS Nizar terus popular di kalangan rakyat.




Di mesjid Jalan Dairy siang tadi, MB Perak yang sah, DS Nizar sembahyang Jumaat kat situ. Saya siap bawa kamera sebab dimaklumkan tentangnya. Saya memang berjumaat disitu sebab rasa lebih tenteram dan khusyuk.

Saya nak tahu sangat bagaimana reaksi rakyat disini terhadap Nizar yang dituduh dengan bermacam-macam penghinaan oleh puak-puak Umno/BN.

Saya terharu diatas penerimaan masyarakat dari pelbagai lapisan tidak kira tua dan muda, berbaris, berkerumun untuk bersalaman dengan DS Nizar. Ada yang mengambil kesempatan tersebut untuk bergambar dengannya.

Yang paling menarik bagi saya ialah sambutan anak-anak yang masih bersekolah rendah pun tahu menghormati DS Nizari. Mereka kenal Nizar walaupun di sekolah mereka tidak ada gambar Nizar dibenarkan untuk digantung dibilik-bilik darjah.

Agak-agaknya beranikah Zabry datang ke masjid ini minggu depan untuk melihat sejauh mana popularitinya di kalangan rakyat di sini. Lihatlah gambar-gambar berikut:



Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .