Ikuti Blog ini

Cakap Tak Serupa Bikin..!!!!

Datuk Seri Najib Tun Razak berkata pemahaman yang jelas mengenai inti pati Al-Quran penting dalam membantu usaha kerajaan membina sebuah negara bangsa yang utuh dan disegani melalui gagasan 1Malaysia.

Perdana menteri berkata dengan pemahaman yang betul itu ia dapat memacu peradaban dan memartabatkan tamadun bangsa seterusnya membersihkan persepsi negatif Barat terhadap Islam.

"Al-Quran diturunkan di antaranya bertujuan memperbaiki keadaan manusia dan juga sebagai petunjuk ke jalan lurus yang diredainya. Melalui pemahaman yang betul, Al-Quran mampu memperkasa sesebuah bangsa dan negara,"










Nilaikanlah sendiri,apakah ia selari dengan apa yang dikatakan????Jika Isterinya pun dia tak mampu bimbing,apakah ia mampu jadi pemimpin buat kita????

Pikir La Sendiri....!!!


Tolong la korang-korang dekat luar sana jangan dok ikut cara pemakaian tudung Rosmah ni ha... betul-betul menghina kesucian agama Islam... majlis Khatam Al-Qur'an pulak tu... aperla punya wanita pertama...

Macam ni ke contoh terbaik untuk Muslimah..? umur dah banyak pun tak reti-reti lagi macam mana nak tutup aurat..? sape laki dia ni ha..?




Takkan time baca kitab suci al-Quran pun tak boleh nak tutup rambut tu oiiii.....Astaghfirullah!!!

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .