Ikuti Blog ini

Zambry !!!! Ni Angkara Siapa?

Kempen Bubar DUN Perak
Zambry mahu pembangkang turut hormati keluhuran perlembagaan

IPOH: Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir mahu pembangkang menghormati prinsip keluhuran perlembagaan dan menerima keputusan Mahkamah Tinggi Ipoh semalam sebagai hakikat sebenar apa yang berlaku di negeri ini.

Beliau berkata keputusan mahkamah semalam juga mencerminkan kedudukan sistem undang-undang dan perlembagaan yang telah lama dipraktikkan tetapi pembangkang seringkali membuat pelbagai tuduhan dan dakwaan yang tidak berasas mengenainya.

"Apa yang sebenarnya berlaku di negeri Perak hari ini telah terserlah dengan tindakan dan kejadian yang mereka lakukan untuk mengelabui dan mengelirukan pemikiran dan perhatian rakyat.

"Saya daripada awal berdiri atas prinsip keluhuran perlembagaan walaupun ada barangkali (keputusan) mahkamah tidak memihak kepada saya tetapi sebagai warganegara, saya akur kepada undang undang," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Exco kerajaan negeri di sini hari ini. [mstar.com.my]

Ini Angkara Siapa???








Takut Apa? Saya Ada Mereka...

Speaker Haram

Polis Raja Di Malaysia..


MB Dalam Hati Saya!!!


Tunjukkan Anda Menghormati Keluhuran Perlembagaan!!!



1Malaysia???


Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .