Ikuti Blog ini

Inilah Pungkok UMNO









Ali ; Maniam, Ah Kow, lu undi sapa ah?

Maniam : Saya undi UMNO jugak. Ini kawasan UMNO punya. Kalu kaum india tarak undi UMNO, habis bapak aku. Kalau ini bukan kawasan UMNO, mesti aku undi PAS punya.

Ah Kow : Wa pun sama jugak. Kalau tidak bapak wa punya business habis oh, itu Majlis kacau.

Ali : Saya, lu orang tak payah tanya oh. Letak itu kucing pun, saya mesti undi UMNO.

Maniam : Kalu bapak aku sudah mati, itu jam aku undi opposition.

Ah Kow : Wa pun sama jugak, wa tetap sokong opposition. Wa banyak beri duit oh.

Ali : Saya tengok itu berapa 'masyok'. Merah ke, biru ke atau apa-apalah. TV? Periok Nasi Elektrik...

Maniam & Ah Kow : Tarak guna lu Ali, lu fikir diri sendiri saja. Kita orang fikir famili jugak. Tunggulah PRU13 nanti.

Ali : HeHeHe

Kalau kawasan itu kawasan UMNO, memang susah nak menang, tapi tak kan nak beri menang percuma macam di Penanti kot.

Bagan Pinang kawasan totok UMNO.
Penanti kawasan totok 'Reformas' DSAI.

Lawan tetap lawan.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .