Ikuti Blog ini

RM3,000 untuk pencipta logo muktamar PAS

KOTA BHARU, 9 April: Para ahli termasuk penyokong PAS, berpeluang merebut wang tunai sebanyak RM3,000 sekiranya menjuarai pertandingan mencipta logo Muktamar Agung PAS Kali Ke-56.

Pengarah Muktamar tahun ini, Datuk Takiyuddin Hassan, berkata, bagi mendapatkan maklumat lanjut berhubung perkara itu, pihak urusetia akan mengiklankan dalam akbar Harakah keluaran terdekat ini.

“Pemenang akan menerima hadiah wang tunai sebanyak RM3,000. Oleh itu, kepada meraka yang berminat boleh mencipta logo berkenaan bermula dari sekarang,” katanya.

“Kami akan mengiklankannya di dalam akhbar Harakah untuk maklumat lanjut. Kami juga menentapkan tarikh tutup pertandingan mencipta logo ini pada akhir bulan April 2010,” katanya lagi.

Muktamar PAS tahun ini dijangka 10 hingga 12 Jun 2010 bertempat di Pusat Tarbiyah Islam Kelantan (Putik), Pengkalan Chepa.

Sementara itu, kerja-kerja persiapan bagi persedian Muktamar Agung PAS itu juga telah pun bermula pada hari ini.

Seramai 200 orang yang terdiri dari anggota Unit Amal Negeri Kelantan dengan kerjasama Majlis Perbandaran Kota Bahru-Bandaraya Islam (MPKB-BRI), melakukan kerja-kerja pembersihan Putik

Kerja-kerja kebersihatan itu merupakan program awal bagi muktamar pada tahun ini.

“Memandangkan Muktmar PAS akan diadakan di negeri Kelantan tahun ini, kerja-kerja awal bagi persiapan muktamar perlu dimulakan sekarang,” ujarnya.

“Menerusi program ini, kita telah member tumpuan kepada pokok-pokok di sekeliling Putik dengan mencantas dahan-dahan dan memeriksa struktur kemudahana bagi memastikan yang mana patut dibaiki ataupun di tukar kepada yang baru,” ujranya lagi. - Hrkh
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .