Ikuti Blog ini

Lagenda Hidup Tiga Stoogers 1 Malaysia


Mentor dan dua menteenya - The Three Stooges of 1Malaysia

Dua orang Raja Lawak tempatan yang sedang panas mengukir nama di persada seni lawak tanah air telah dijemput untuk bersama Raja Lawak Negara untuk pergi ke sebuah studio di Washington , Amerika untuk berlatih membaca skrip dailog untuk lakonan terbaru selanjutnya.

Kunjungan ke Washington sambil belajar itu adalah bertujuan bagi memantapkan lagi seni lakon lawak mereka; supaya tidak tersasul dan termakan diri sendiri.

Mereka berdua telah menggemparkan dunia lawak negara dengan persembahan lawak mereka di sini dan di sini

Raja Lawak Negara , yang merupakan mentor kepada dua-dua Raja Lawak yang baru meningkat naik itu, berjaya memenangi anugerah oskar sebagai Pengarah terbaik di PESTival filem negeri Perak bergandingan dengan pelakon import yang khabarnya didatangkan dari kepulauan Maldive.

Mentor tersebut sangat mengidamkan anugerah PESTival filem Pulau Pinang dan juga Selangor yang sehingga kini mencuba , masih lagi gagal dirangkulinya.

Dengan tercungkilnya dua bakat baru itu , harapan untuk merangkul anugerah di kedua-dua tempat tersebut semakin menggalakan harapan dan berkoba-koba si Mentor itu.

Kini , Mentor Raja Lawak 1Malaysia itu akan menguji kemampuan dua orang Raja Lawak baru itu melalui persembahan ‘Funfare’ yang akan mengadakan siri persembahan percuma di merata kampong Hulu Selangor sedikit masa nanti.Saksikanlah gelagat mereka dengan skrip dan gaya lakonan yang terbaru , yang telah mendapat bimbingan khas dari Mentor Raja Lawak 1Malaysia.
-Alhusseyn.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .