Ikuti Blog ini

Makhluk Hipokrit Lidah Bercabang Ditemui Di Pulau Pinang

WARGA emas memulangkan semula wang ihsan RM100 daripada kerajaan negeri Pulau Pinang di Pusat Khidmat Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Penaga, Datuk Azhar Ibrahim, hari ini selepas curiga dengan sumber wang berkenaan.

Percayakah anda sekiranya makhluk yang paling kanan ini pergi menginsafkan orang-orang tua tentang halal dan haram berdasarkan kepada Islam yang sebenar. Benarkah dia menghasut warga emas memulangkan duit bantuan kerajaan negeri kerana dia tidak mahu bersubahat dengan sumber yang haram.

Lihat kepada gayanya ramai yang percaya makhluk sebeginilah yang menunjukkan dia prihatin dengan halal haram tetapi pada masa yang sama menjelir lidah menjilat apa-apa yang boleh dijilatnya, asalkan mengenyangnya sahaja dan lidah bercabang. Keiklasannya tentang perkara ini hanyalah kepalsuan semata-mata. Hipokrit!!!

Lihatlah wajah sesalan orang-orang tua dipaksa oleh makhluk ini, mungkin dia terpaksa merasuah dengan duit yang lain. Takkan percuma untuk memulangkan semula, tak gitu. Politik tetap politik juga kan.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .