Ikuti Blog ini

Samad Majid: Wartawan RTM yang tak reti bahasa"Lain kali nak bekerja, bekerja cara orang Islam!!!"



"Jawapan dari YAB Dato Seri Ustaz Azizan Abdul Razak, MB Kedah yang 'Paling Layak' kepada wartawan media seperti RTM & TV3 yang disiarkan Buletin Utama, TV3 semalam.

Hangpa (Media) nak putaq belit & nak perbodoh rakyat Kedah. La ni Baru Hangpa kenai sapa dia Ustaz Azizan!!! "Lain kali nak bekerja, bekerja cara orang Islam!!!"

TERBARU: Mari kita lihat antara contoh rakaman berita RTM dibawah...siapa 'wartawan lokasi' semasa berita ini dilaporkan??..siapa lagi kalau bukan wartawan tak reti bahasa ini, Samad Majid...apa yg cuba ditonjolkan oleh Samad Majid ini dalam laporannya?..semuanya bernada negatif..



Ternyata beliau adalah 'barua' Umno dalam usaha memburuk2kan kerajaan negeri..Tidak cukup dengan itu, semalam beliau telah 'memprovoke' MB Kedah dengan pelbagai soalan walaupun Ust Azizan awal2 lagi sudah memberi amaran lisan supaya tidak dibangkitkan isu banjir dlm press conference semalam..
Media di arah buat liputan pemimpin Umno

Di bawah pula, adalah bukti media talibarut Umno (TV3) bertungkus lumus mempromosi tuannya di setiap penjuru kampung yang dilanda banjir...kerana itu tidak pelik, dalam siaran berita TV3 hanya menyiarkan wakil rakyat Umno/BN kononnya bersusah payah membantu rakyat..

Sementara berita MB Kedah, pemimpin PR yg membantu mangsa banjir tidak pula dihebahkan, bahkan cuba disembunyikan dari pengetahuan rakyat, seolah2 pemimpin PR tidak sensitif dengan nasib rakyat..sungguh zalim lagi hina perbuatan pencacai Umno ini...



Akhir kalam....semoga Allah melimpahkan balasannya yg setimpal ke atas mereka, supaya menjadi pedoman dan pengajaran kepada orang lain...wallahua'lam..atsini
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .