Ikuti Blog ini

Kalau jumpa muka ini, bolehlah ludahkan!

Beberapa hari yang lepas, seorang kawan dari Umno bertanyakan saya tentang heboh diperkatakan di Internet tentang Adun Selinsing ditangkap buat maksiat dengan isteri orang dalam koc keretapi.

Entahlah, jawab saya, kerana saya dah lama tak jengok-jengok Internet dan berjanji akan menyelidiknya.

Rupa-rupanya, cerita itu bersumber daripada situkang fitnah – Papa Gomo (gambar). Tolong ludahkan mukanya dengan kahak-kahak sekali! Kickdefella pula tumpang sekaki dengan menulis antaranya :

Video ceramah oleh bekas anggota pasukan keselamatan Menteri Besar Kelantan bernama Ustaz Saidi adalah antara video tempatan terhangat di youtube masakini. Di dalam video tersebut Ustaz Saidi mengaku telah menangkap Saipul Bahrin yang hanya berseluar dalam sedang bersama seorang guru yang merupakan isteri orang, di dalam bilik di koc kelas pertama. Menurut Ustaz Saidi lagi, guru tersebut hanya bertuala warna merah.

Setelah menangkap YB Ustaz Saipul, Saidi menyerahkannya kepada Nik Aziz untuk diambil tindakan. Bagaimanapun Saidi kecewa bila Nik Aziz, Menteri Besar Kelantan dan Tuan Guru Mursyidul Am PAS dilaporkan sehari kemudian memaklumkan bahawa “Allah Ta’Ala dah maafkan Ustaz Saipul”.

Banyak persoalan yang timbul disini, pertama, kenapa Ust saipul dibawa kepada TGNA ? Sepatutnya bawalah kepada mana-mana Pegawai Pencegah Maksiat Majlis Agama Islam Kelantan untuk dakwaan.

Kedua, takkanlah pintu koc itu tidak berkunci dan begitu mudah orang luar menceroboh masuk kedalamnya. Dan ketiga, tiada bukti yang kukuh seperti gambar dan sebagainya.Ingatkan video itu ada memaparkan adegan lucah, rupa-rupanya hanya fitnah sahaja.Lihat videonya di sini

Dan amat terbukti sekali pembohongan tersebut bila saya menjengok laman ini.Memang Papa Gomo tukang fitnah itu kantoi kali ini.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .