Ikuti Blog ini

Bongkarrr...Ini Buktinya..!! - Anwar Ibrahim

Inilah buktinya,kata DSAI sambil menunjukkan surat perjanjian di antara Kerajaan BN dengan APCO dan perjanjian hubungan APCO dengan kerajaan Israel Laknatullah.Sehingga menyebabkan beliau digantung selama 6 bulan dari menghadiri sidang parlimen."Inilah Umno pengecut"katanya,"saya akan wujudkan beribu-ribu parlimen di negara ini dalam setiap ceramah yang saya hadiri,"tegas beliau.

Ceramah DSAI dan Haji Nizar di Gopeng baru-baru ini menarik kehadiran ribuan pendengar yang ingin mengetahui perkembangan tentang isu-isu semasa.Walaupun berbagai halangan yang cuba dilakukan oleh Umno melalui salah satu cawangan mereka iaitu PDRM namun ceramah pada malam tersebut dapat berjalan dengan lancarnya.

Sekali lagi DSAI mengulangi penderiannya sanggup berdebat dengan Najib Altantuya tanpa mengira tajuk yang ditetapkan oleh pihak Najib..ada beraniii..??Beliau menyeru orang melayu jangan jadi "Bodoh" dan "Pak angguk" dengan gula-gula yang disajikan oleh Umno demi untuk mempertahankan kuasa mereka yang semakin mereput.

Mengapa kerajaan terpaksa menaikkan harga minyak,ini kerana kewangan negara sudah kehabisan sebab digunakan untuk perkara-perkara yang membazir,rasuah,penyelewengan dan projek-perojek yang menguntungkan kroni.

Apakah kita mahu menjadi seperti negara Nigeria yang kaya dengan Minyak tetapi rakyatnya susah dan menderita dengan kenaikan harga barangan keperluan disebabkan berlaku penyelewengan yang menyebabkan rakyat bangun dan menentang kerajaan Nigeria sehinggakan Presidennya terpaksa lari dengan membawa wang 20 bilion keluar negara.

jangan takut yeob..kita ambil balik Perak pada PRU 13

kita kasi jatuh ini BN dalam PRU 13 maa...

adik comel ni pun tak ketinggalan...

Ribuan pendengar yang setia...

Para belia Umno yang hadir untuk mendengar walaupun
berada di luar pagar..

cenderahati untuk Anuar..

Otai Pakatan Rakyat..ada beraniii...

Ceramah yang disampaikan oleh para penceramah pada malam
tersebut telah memberikan kepuasan dan hadirin telah mendapat
maklumat yang betul dan tepat.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .