Ikuti Blog ini

Kita tengok Ketua Polis Negara ni sama penipu macam Rahim Nor atau tidak !!


Mungkinkah jantan ini yang berlakon dalam
video seks arahan Rahim anak Tambi?

Kerajaan Rakyat - Kepada Ketua Polis Negara, cukup-cukuplah KPN yang lepas-lepas tu jadi baruah Umno harami... Harap Haji Ismail Omar rentikanlah kerja-kerja qharak harami tu... Sekarang tolong beritau apa yang dah PDRM siasat tentang video Datuk T (Datuk Temberang).

Keadilan menggesa Ketua Polis Negara untuk mendedahkan siapa yang dikenalpasti siasatan polis di belakang video seks 1999 ‘Siapa Anwar’

Dalam sebuah artikel yang diterbitkan hari ini dalam portal Internet “The Malaysian Insider” yang ditulis oleh Shannon Teoh, seorang bekas pegawai polis Dato’ Mat Zain Ibrahim mendedahkan sebuah video bertajuk ‘Siapa Anwar’ yang kononnya melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim diedarkan di Kuala Lumpur beberapa hari sebelum Pilihan Raya Umum November 1999.

Laporan polis dibuat berkenaan video tersebut. Dato’ Mat Zain yang ketika itu mengetuai Jabatan Penyiasatan Jenayah, Kuala Lumpur memaklumkan bahawa siasatan dibuat berikutan laporan polis tersebut dan polis mengenalpasti sumber video seks 1999, tetapi tidak dapat mengenalpasti siapa di belakang video seks 1999 ini, tetapi tidak dapat mengenalpasti siapa di belakang pengederannya kepada orang ramai.

Beliau turut mencadangkan bahawa Tan Sri Rahim Ramy Chik mungkin dikaitkan dengan video yang muncul pada 1999, bermotifkan balas dendam terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim memandangkan Anwar telah membuat laporan polis pada 20 Ogos 1999 daripada penjara Sg Buluh terhadap Rahim yang menuduh tindakan jenayah dan rasuah oleh Rahim, hanya tiga bulan sebelum kemunculan video 1999 tersebut.

Kami mengambil maklum bahawa polis telah mendedahkan butir-butir mengenai siasatan video seks terkini secara aktif dan luar biasa pada tempoh-tempoh yang tertentu.

Parti Keadilan Rakyat menggesa Ketua Polis Negara,Tan Sri Haji Ismail Hj Omar, untuk memaklumkan kepada orang ramai siapakah yang dikenalpasti polis pada 1999 sebagai pihak dibelakang video seks 1999.

Keadilan juga menggesa KPN untuk memaklumkan kepada orang ramai apakah tindakan yang diambil terhadap pihak yang dikenalpasti dibelakang video seks 1999.

Sivarasa Rasiah
Ahli Biro Politik, Parti Keadilan Rakyat
Ahli Parlimen Subang
21 April 2011
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .