Ikuti Blog ini

Ayat-ayat seorang pendusta !!

Dulu semasa “BERSIH 2” nak buat perhimpunan besar,  Najib berjanji nak beri mana-mana stadium sebagai tempat perhimpunan. Rakyat pada ketika itu ada sedikit rasa gembira dan kemudian bertambah yakin dan sangat  berterima kasih kepada Yang diPertuan Agong Sultan Mizan kerana turut mencadangkan serta membenarkan perhimpunan “BERSIH 2” dibuat di Stadium.


Semasa berjanji, bibir,  lidah gusi dan gigi Najib cukup lembut !
Last-last Perdana Menteri yang bernama Najib ini menjadi flip-flop, Cabang lidahnya dah menjadi lebih dari dua !  Benarkan, dah jadi tak benarkan!  Najib dah jadi penipu !!  bapak penipu! Menipu penganjur BERSIH bermakna menipu rakyat.

Gaya menipu Najib cukup bersahaja, dan cukup tidak bermaruah !  Sebelum berjanji dulupun Najib sudah bermuka-muka,  selepas berjanji dan tidak menunaikan janji – Najib dilihat sepuluh kali lebih bermuka-muka !  Semalam dengan selambe dia berkata,…

 

Ini secebis dari kenyataan Najib…

"Perhimpunan semalam berlangsung secara aman dan terkawal, tidak ada sesiapa pun yang rasa terganggu, tertekan atau tidak selamat.  

"Itulah hasrat kerajaan apabila kita menawarkan stadium untuk BERSIH 2.0 mengadakan perhimpunan mereka dulu,"
katanya kepada pemberita selepas Perhimpunan Perdana Bersama Perdana Menteri Dengan Pesara Dan Bekas Polis di Pusat Dagangan Dunia Putra di Kuala Lumpur, hari ini.    

Najib dengan Mahathir 2x5 je,… Melayu mudah lupa !

 

“HIMPUN :  NAJIB BERMUKA-MUKA”  -   Baca seterusnya disini                               

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .