Ikuti Blog ini

Memalukan!! Najib Di Hina Oleh Orang Kelantan.. Saksikanlah!!


Ada sesuatu yang pelik dan lucu ketika lawatan Najib Razak ke Kelantan hari ini. Petang tadi, PM sempat singgah melawat para peniaga wanita di Pasar Siti Khadijah,KB. 
Jika PM ke Sabah pada tahun lepas dengan bangganya mengutuk Kelantan negeri paling miskin mungkin hari ini beliau cukup malu dengan kata-kata tersebut.Kelihatan seorang makcik dengan selambanya mengeluarkan samsung Tab walaupun menjual kerepok lekor, nisey kerek, asam gelugor. Siap dengan pakai barangan kemas lagi.
Itulah PM, sibuk kutuk rakyat Kelantan miskin tetapi terlupa rakyat dari negeri lain lagi perlukan perhatian.Miskin kami rakyat Kelantan adalah miskin pembangunan fizikal. 
Kami seluruh rakyat Kelantan berbangga dengan kerja sendiri dan memiliki perniagaan sendiri kerana kami berpegang kepada ajaran islam 9/10 itu rezeki datang dari perniagaan. 
Kami memilih untuk susah dahulu untuk mengejar 9/10 itu kerana kamu dan konco-konco kamu yang anti-Kelantan yang sibuk mengejar 1/10. Hasilnya, kamu boleh buat kesimpulan sendiri.Selamat datang ke Kelantan.

Addin:

Memang elok dihina macam ni.. pemimpin umno memang hina..
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .