Ikuti Blog ini

Bukti !!!! Betapa Ezam Ditolak UMNO


Pengumuman yang dibuat oleh TPM , iaitu calon BN bagi pilihnaraya kecil P-44 Permatang Pauh , ialah Dato Arif Shah Omar Shah , iaitu ADUN Seberang Jaya.
Ezam , dimana kau ?
Dimana kau ezam sekarang ?
Sekarang , sudah tahu dimana kedudukan kau dalam UMNO, tidak lebih hanya lah sebagai alat , bagi menyambung hayat UMNO yang sudah tinggal nyawa2 ikan saja lagi

Jadi , yang bising selama ini , hanya lah tong kosong saja , sia – sia saja kau memalu dan memukul tong , penat dan lelah saja , tapi isi dalam nya tak ada , kosong !!!!!!!!!

Ezam , kau dah ditolak oleh UMNO !!!!

Insaf lah Sdr ezam ,
sebenarnya kau tidak diperlukan dalam UMNO
Tidak ada tempat untuk orang seperti kau dalam UMNO , hanya lah sebagai penglipur lara saja , menghiburkan pemimpin – pemimpin yang sedang parah berduka lara kini.
Adanya sdr dalam UMNO , bukannya memberikan manfaat , malah membawa kerosakan saja.
Tiadanya sdr dalamnya ,mungkin membawa sedikit kebaikan untuk UMNO.

Ezam , kau seorang penakut !!!!
Adakah kau seorang penakut ?
Benar , sdr adalah seorang yang penakut dan pengecut Kenapa sdr bersembunyi dalam UMNO , bagi mencari keadilan dan kebenaran ?
Tak ada di dalamnya , tak usah cari lah !!!!!!!

Ezam , ada harga ke kau untuk UMNO ?
Sekiranya , ada nilai dan harga bagi diri sdr untuk UMNO , dengan berada di dalamnya , apa maknanya sekiranya hasrat untuk menentang DSAI , tidak kesampaian , yang boleh membawa maksud , nawaitu sdr untuk melunaskan perjuangan peribadi , telah hancur dan tidak dilayan pun.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .