Ikuti Blog ini

Laporan Polis risalah fitnah. Umno mula main kotor di Bukit Gantang


BUKIT GANTANG : Satu laporan polis mengenai risalah berunsur fitnah dan provokasi yang dicetak dan disebarkan oleh pihak yang tidak bertanggung jawab di sekitar Parlimen Bukit Gantang telah dibuat oleh ADUN Titi Serong telah dibuat di Balai Polis Changkat Jering sekitar jam 5.15 petang tadi.





Poster dalam saiz B5 barangkali, yang memaparkan gambar Mufti Perak dan Sultan Perak dicetak serta digambarkan sebagai...... ! Satu lagi provokasi yang dilakukan untuk memburukkan Pakatan Rakyat.



2 laporan Polis sedang dan telah di buat petang ini, yang melibatkan edaran poster jahat oleh mereka-mereka yang bangang sebanggangnya. Biarlah Polis yang menyiasatnya. Cuma dalam fikiran, ia dibuat oleh gerombolan manusia yang berhati hitam dan jahat.

Tapi bila di teliti, warna cetakan tulisan yang dipilih itu seperti selalu di lihat, tapi di mana yaa ? Macam ada kesinambungan dengan warna tulisan dan logo satu pertubuhan politik. Jika hangpa dapat 'clue', minta sangat, tolong beritahu ya.! Warna merah dan biru tua..isshh..!


Dari laporan saksi, suspek yang menyebarkan risalah secara by-hand di perkarangan masjid Jamek Trong itu serta turut menyebarkannya secara rawak, ala-ala tebar poster wayang zaman dulu-dulu tu ler beb! dipercayai dilakukan oleh individu melayu berumur dalam lingkungan 50an. Apabila saksi mendekati suspek, beliau dengan pantas melarikan diri.


33

51

7

Sebahagian foto yang sempat diambil oleh krew bloggers BlogNet@Perak tengahari tadi.


Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .