Ikuti Blog ini

UMNO BERGEMBIRA DI BULAN SEDIH DAN JUGA BULAN ISRAK MIKRAJ PRK N41 MURAI

Satu majlis kebudayaan Anjuran jabatan kebudayaan dan kesenian negara, di padang permainan Kg.Manjor 11 July 2009 8.30 mlm yang jarak nya 30 meter dari Masjid Kg.Manjor, kuliah maghrib di jangka akan di sampaikan oleh Peresiden PAS TG Haji Hadi di Masjid itu.

poster2 11 july bersamaan 18 Rejab 8.30 – 11.30 mlm di kg manjor prk n41 murai

pisah jalan korang tengok hanya jalan kecik yang memisahkan dengan Masjid……. korang nampak ke Kubah Masjid tuuuu !

pekakas 1 peralatan ala ala konsert gituu……………..

pentas gambar dari belakang pentas…………………

rtm kajang RTM bahagian kejuruteraan KAJANG menyediakan peralatan audio dan visual, live kot…………..

Aku tau lah UMNO ni bila ada majlis seumpama itu, akan ada terpekik terlolong lah dan bersorak sorai, biasa la UMNO pentingkan hiburan untuk menarik anak muda.

Sepatut nya tak perlu ada majlis macam tu di bulan REJAB ni……kerana Bulan Rejab bulan berlaku nya peristiwa BESAR ISRAK MIKRAJ iaitu tahun ke-11 dari kerasulan Nabi Muhammad S.A.W. SELAIN YANG disifatkan oleh ahli sejarah sebagai tahun dukacita bagi baginda berikutan dengan dua musibah yang menimpa baginda secara berturut-turut. Iaitu kehilangan dua insan yang baginda sayangi berikutan kewafatan Khadijah (isteri baginda) dan kemudian disusuli pula dengan pemergian Abu Talib (bapa saudara baginda), tapi UMNO tak pernah rujuk pada TAQWIM Islam, itu lah kejahilan UMNO yang ketara.




Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .