Ikuti Blog ini

Khabar dari Hulu Selangor - Terkini

Sukarelawan PKR, Maznah Abdul Aziz, 59 mendakwa seramai empat pengundi kaum Tionghua di Sek. Keb. Batang kali Baru terkejut apabila dimaklumkan SPR bahawa nama mereka masing-masing telah dipindahkan ke Parlimen Kepong.

memang panas beb !!

Di Batang Kali, penyokong Pakatan dan BN, bersorak dan mengejek satu sama lain. Penyokong BN memanggil penyokong Pakatan "bodoh, gemuk" dan melaungkan "liwat", manakala penyokong Pakatan membalas “Umno rasuah" dan “Apco-Umno, "Umno-Yahudi”.

Terdapat satu laporan mengenai pengundi, terutama warga emas, yang pergi ke pusat pengundian yang salah ,kerana tidak tahu yang nama mereka telah dipindah ke tempat lain.

Warga emas yang pergi ke SRJK (C) khususnya, tidak tahu yang nama mereka telah dipindahkan ke pusat mengundi yang lain dalam daerah mengundi Kampung Baharu Serendah.

Seorang lagi warga emas yang pergi ke Sekolah Agama Serendah medapati namanya didaftar mengundi di SRJK (C) Serendah.


Barung panas punya cerita

Berlaku sedikit kekecohan di Batang kali diantara penyokong Pakatan Rakyat dan penyokong BN, ianya berpunca dari barung panas yang didirikan oleh penyokong Pakatan rakyat yang mendapat bantahan dari penyokong BN.Bagaimanapun pihak SPR masuk campur dan dapat meredakan ketegangan diantara kedua belah pihak

Sementara itu di Sek. Men. Ampang Pecah- Kekecohan berlaku antara penyokong kedua-dua pihak. Mereka pada mulanya saling berbalas sorakan sehingga membawa kepada perang mulut yang hampir-hampir mencetuskan pergaduhan.

Beberapa anggota polis dilihat berkawal ditengah-tengah kedua-dua penyokong.

Penyokong Pakatan Rakyat dari parti Pas
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .