Ikuti Blog ini

Cikgu Mala : Terima kekalahan dan redha.

Normala Sudirman menyampaikan ucapan selepas diumumkan tidak menang dalam cubaan pertamanya sebagai calon PAS PRK Tenang.


26 Safar 1432H.


LABIS : Calon PAS, Normala Sudirman dengan tenang berkata, meskipun kalah pada PRK Dun Tenang, beliau tetap menyifatkan ia satu kemenangan di sisi Allah SWT kerana seluruh jentera parti berani untuk menentang Umno B. Ucapan tersebut dilakukan dihadapan penyokong Pakatan Rakyat di Dataran Cikgu Mala malam tadi selepas SPR mengumumkan kekalahannya ditangan calon BN, Mohd Azahar yang mendapat 6699 undi berbanding Cikgu Mala, 2992 undi.

Beliau juga redha dengan keputusan tersebut kerana beliau telah berazam untuk menjadikan perjuangannya dalam PAS untuk mendapatkan redha Allah.

Hadir sama dalam majlis ceramah tersebut ialah 2 orang Naib Presiden PAS, YB. Salahuddin Ayub dan YB.Dato' Hj Mahfuz Omar serta Pesuruhjaya PAS Johor, Datuk Dr Mahfodz Bin Mohamad.

Pimpinan PAS yang hadir.


Cikgu Mala juga pada kesempatan itu mengucapkan ucapan terima kasih kepada seluruh jentera parti yang sanggup berkempen bersamanya sejak dia diputuskan menjadi calon.

"Saya mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada seluruh jentera parti yang sanggup bersama-sama saya sejak awal saya diumumkan sebagai calon," katanya

"PAS kalah di kawasan kubu kuat Umno adalah perkara biasa," kata Naib Presiden PAS, Dato' Mahfuz Omar yang berucap dalam majlis yang sama.

Namun kata Mahfuz PRK Dun Tenang menyaksikan Umno BN terpaksa berhempas pulas dan menurunkan bala tentera untuk mengekalkan kemenangan mereka di kawasan ini .

Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .