Ikuti Blog ini

18SX - Mamat ni memang perkasa !

Bila sebut UMNO busuk dari kepala sampai ke kaki...ada yang hangin satu badan pulak.Lihat foto dibawah.


[..] Tolak Qur’an sudah, dan sekarang tengah tolak sunnah pulak ! Berlagak tahu semua tapi nampak jelas bangangnya. Hal2 Agama pakai kepala lutut, ada ALAMAK pun bisu, ada ke depa buat Sembahyang Hajat lepas Solat Asar ?.

عن أبي هريرة رضي الله عنه
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن صلاة بعد العصر حتى تغرب الشمس
، وبعد الصبح حتى تطلع الشمس

Maksudnya: Dari Abi Hurairah r.a :
Sesungguhnya Rasulullah s.a.w melarang dari mengerjakan solat selepas asar sehingga terbenam matahari dan solat selepas subuh sehingga terbit matahari.
[hadis riwayat ; Imam Bukhari, Imam Muslim, Imam Abu Dawud, Imam Tirmizi, Imam Nasaie dan Imam Ahmad].

Sketsa foto :
soldadu said, " Sori bro - 'ini' maciamm..tak perkasa lahh.."

(*) - Tapi UMNO cakap, ambo perkasa sungguh..!



Kerja dan cadangan siapa kerja2 solat hajat lepas Asar nih ? , tak lain dan tak bukan ialah orang yang juga MENCADANG KAN DI ADAKAN UNDANG2 MENGHALANG ORANG BUKAN ISLAM MEMASUKI MASJID ATAU SURAU, dengan cadangan ini merupakan satu desakan atau bantahan terhadap keputusan Majlis Fatwa Kebangsaan yang telah memutuskan sebelum insiden Yb2 non Muslim masuk masjid lagi, bahawa Hukum Pelancong Bukan Islam Memasuki Masjid Dan Ruang Solat Utama Di Dalam Masjid adalah Harus.

Olih kerana Fatwa itu tidak menguntungkan Umno, lalu perkasa pula jadi jaguh dan mendesak diadakan undang2 baru yang sesuai dengan selera Umno.[..sumber]

Hairan bebenor wak memandangkan nasib si 'perkasa' sorang ni, yang tidak surut-surut kena 'bantai' baik di ruang forum mahupun di blog-blog internet.

Gerangan apa yang membuatkan beliau disindir teruk oleh khalayak rakyat.., kini makin menjulang bahangnya? Maaflah, wak tak mampu nak bagi 'kesian' wak lagi dalam hal ini. Nasib hang laa 'muss..!'.

Sebab nilai 'kesian' wak sudah lama zero dan kecut dalam hal-hal si perkasa ini.
Posted by radens albanjari
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .