Ikuti Blog ini

Panas! Najib jumpa trio Datuk T di Parlimen?



KUALA LUMPUR: KEADILAN mendesak Datuk Seri Najib Razak didesak memberi penjelasan terhadap laporan ketiga-tiga dalang video seks, bertemu Perdana Mentero itu di Parlimen semalam.

Ini berikutan, kata Pengarah Biro Komunikasi KEADILAN, Nik Nazmi Nik Ahmad, KEADILAN dimaklumkan Najib mempengerusi mesyuarat Biro Politik Umno di pejabatnya di Parlimen.

“Maka, Perdana Menteri memang berada di Parlimen ketika ketiga-tiga dalang itu dilihat berada di Parlimen.

“Ia menimbulkan tanda tanya serius mengenai setakat manakah pembabitan pimpinan kerajaan dalam pembikinan dan penayangan video seks itu, yang melanggar beberapa peruntukan perundangan.

“Keengganan kerajaan mengambil tindakan tegas dan segera terhadap semua dalang itu, menguatkan lagi persepsi rakyat bahawa ada penglibatan pimpinan kerajaan yang serius dalam konspirasi itu – tak ubah seperti konspirasi pada 1998.

“Demi membersihkan namanya dan Umno, Najib perlu membuat kenyataan segera mengenai hasil perbincangannya dengan ketiga-tiga dalang video seks yang memalukan Malaysia ini,” katanya pada kenyataan media, hari ini, mengulas penayangan video seks yang memfitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Nik Nazmi berkata, tindakan tiga orang yang dikenali sebagai ‘Datuk ‘T’ itu jelas satu pembohongan besar kerana pelbagai kekeliruan timbul mengenai kenyataannya.

“Pengakuan Datuk Eskay menimbulkan keraguan besar kepada jalan ceritanya. Kononnya, dia disuruh oleh Anwar untuk mengambil jamnya yang tertinggal, lalu terjumpa peralatan rakaman semasa mencari jam tersebut.

“Jelas itu pembohongan kerana dia sendiri mengaku bahawa dia adalah lelaki terbabit yang disyaki bertanggungjawab memasang alat rakaman di permulaan rakaman video tersebut.

“Dakwaannya konon terjumpa video itu adalah penipuan semata-mata dan tidak masuk akal,” katanya. sumber
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .