Ikuti Blog ini

Nizar berkampung di Bukit Gantang, Zambry bagaimana ?




Pengumuman DS.Muhammad Nizar Jamaluddin sebagai Calon yang akan mewakili PAS dan Pakatan Rakyat di Bukit Gantang dilihat oleh banyak pihak sebagai pertaruhan suatu maruah yang telah dicalar malah "dilacurkan" oleh UMNO dan Barisan nasional Perak.

Kalaulah Najib dan Zambry sanggup merendah gelombang rakyat dan tsunami politik yang telah memihak kepada rakyat Perak pada 8 Mac 2008, saya cabar Najib dan Zambry untuk berkampung di Bukit Gantang bagi berdepan dengan rakyat tersebut bagi membuktikan kebenaran tindakan mereka.

Jangan jadi bacul untuk tanpil secara jantan dalam perkara ini. Berdepanlah dengan rakyat secara betul tanpa ada unsur sogokan, ugutan dan seribu macam penipuan yang lain. Walaupun kami tidak gusar menghadapi taktik kotor tersebut namun BN masih gusar dan gundah gulana kerana calon yang ditampilah oleh PAS cukup berwibawa dan sangat sesuai untuk mengajar BN dan "menghalau" pemimpin BN keluar dari Bukit Gantang.

Saya juga "merayu" Mohd Osman Jailu untuk balik berkempen bagi memastikan BN lebih cepat kalah. Selain itu saya juga yakin banyak "kasut" yang menunggu kepulangan Osman.

Satu laporan telah diterima dari satu UPU di DUN Changkat Jering mengatakan ada yang bergerak dari rumah ke rumah yang mempunyai anak berkerja di pejabat kerajaan. Ibu bapa telah diugut dengan katanya setiap undi akan dapat dipantau menggunakan steliet dan mereka mendakwa dapat tahu apa yang dipangkah.

Inilah bentuk penipuan dan "lawak bodoh" yang mahu mendapatkan sokongan dari rakyat yang sebetulnya sudah sangat benci kepada BN.
Related Posts with Thumbnails
hak cipta terpelihara ©2011. MUSLIMEEN UNITED .